Fotoattēlu dienasgrāmata: divas dienas Motociklu rallijā Sturgis pandēmijas vidū

Ikgadējā pulcēšanās pulcēja simtiem tūkstošu apmeklētāju, taču maskas un sociālā distancēšanās bija reta vieta.

Motorallijs Sturgis manā bucket listē ir bijis jau labu laiku. Es nebiju sapņojis, ka mans pirmais mītiņš būs vispasaules pandēmijas vidū. Kā fotožurnālists es nolēmu doties ceļojumā uz otro rallija nedēļas nogali pēc tam, kad ieraudzīju pirmās nedēļas nogales atspoguļojumu plašsaziņas līdzekļos. Tika ziņots, ka simtiem tūkstošu velosipēdistu ir nolaidušies Dienviddakotas pilsētā Sturgisas motociklu rallija 80. gadadienā pēc tam, kad visi citi nozīmīgi festivāli Amerikā tika atcelti pandēmijas dēļ.

Ikgadējais svētceļojums piesaista ikvienu no stingrajiem motociklu klubiem līdz profesionāliem uzņēmējiem un sievietēm, kuras vienkārši vēlas aizbēgt no ikdienas, lai brauktu ar velosipēdu, socializētos un redzētu dzīvo mūziku skaistajos Dienviddakotas Melnkalnos un Badlands. Apmeklētāju skaits šogad bija nedaudz samazinājies, taču tiek ziņots, ka apmeklēja gandrīz 400 000 cilvēku, kas visas nedēļas garumā pulcēja lielus cilvēkus uz galvenajām izrādēm.

Vairākas grupas, kurām sākotnēji bija paredzēts uzstāties, bija atcēlušas savu uzstāšanos, rūpējoties par savu fanu drošību, jo mītiņa laikā maskas un sociālā distancēšanās nebija paredzētas. Pirms došanās uz ralliju es runāju ar Miksi Demneru, grupas Stitched Up Heart solistu un uzzināju, ka grupa ir nolēmusi atcelt savu uzstāšanos Iron Horse Saloon, jo daļai no komandas komandām ir jau esošas sirds slimības un radās bažas fani, kuri plānoja apmeklēt šovu ar visu savu ģimeni. Tas vienkārši šķita pārāk liels risks, ko uzņemties grupai un komandai. Komiķis Endrjū Dīss Klejs arī izvilka savu uzstāšanās dienu Full Throttle Saloon.

Saistīts video

Es nezināju, ko sagaidīt šogad, jo ierados, lai atspoguļotu ralliju fotogrāfijās, taču visur, kur devos, mani sagaidīja pārsvarā priecīgi cilvēki un pretimnākoša attieksme. Dienviddakotā nav likumu par obligātu sejas aizsegšanu vai iekštelpu pūļa lieluma ierobežojumiem. Lielākā daļa bāra aktivitāšu un šovu notika brīvā dabā vai rallija laikā ārpus telpām. Es noteikti izcēlos pūlī ar kameru un kā viens no retajiem cilvēkiem pilsētā, kas valkā sejas masku. Neviens, ar kuru es runāju visas nedēļas nogales laikā, nenoliedza vīrusa esamību. Viņi vienkārši paziņoja, ka ir gatavi riskēt, lai izkļūtu no mājas un satiktos ar draugiem ikgadējā ceļojumā.

1. diena – piektdiena, 2020. gada 14. augusts

Es pieskāros Rapid City, Dienviddakotā no Sanfrancisko pulksten 11:00 piektdienas rītā. Līdz plkst. 12:45 Es biju reģistrējies savā viesnīcā Sturgos un devos uz Main Street, lai sāktu savu rallija pieredzi. Tas bija viss, ko biju gaidījis redzēt. Ejot uz Main Street, es redzēju meitenes bikini mazgājam velosipēdus un stieņus, kas bija pilni ar baikeri, kuri ballējās, klausoties klasiskos roka hitus. Galvenās ielas vidū atrodas velosipēdi un cilvēki, kas apbrīno pielāgotos darbus. Iela pārvēršas ar virkni uznirstošo veikalu ar produktiem, kas paredzēti apmeklētājiem 10 dienu mītiņa laikā. Tiek pārdots viss, sākot no pielāgotiem nažiem un ieročiem līdz oficiālajām Sturgis precēm. Harley Davidson veikals bija klāts ar velosipēdiem un cilvēku pūļiem, kuri vēlējās izbaudīt veikalu pasūtījuma Sturgis preču rallija laikā.

Mana pirmā pietura bija dažas uznirstošās tetovēšanas studijas, lai redzētu, kā tiek veikti tetovējumi braucējiem, kuri vēlējās atzīmēt notikumu ar pastāvīgu suvenīru. Daudzi mākslinieki bija radījuši rallijam pielāgotus dizainus. Apmeklējot veikalus, es redzēju visu, sākot no Harley Davidson logotipa tetovējumiem un beidzot ar sarežģītiem velosipēdu riteņiem ar spārniem. Trampa ekipējums mītiņā bija ļoti pieprasīts. Es redzēju, ka pasākumā tika valkāts un pārdots vairāk Trampa apģērbu, nekā es to darīju, atspoguļojot Trampa mītiņu Talsā. Bikers for Trump bija pilsētā, lai parakstītu cilvēkus balsošanai.

Ejot pa ielu, es apstājos Loud American un redzēju dzīvās grupas, kas uzstājās pusdienotāju auditorijai. Es iegāju One Eyed Jacks un runāju ar daudziem cilvēkiem, kas sēdēja pie bāra, baudot dejotājus uz bāra un iegūstot jaunus draugus, izmantojot Jell-O kadrus. Iron Horse Saloon šķita viens no populārākajiem galamērķiem, jo ​​pūļi pulcējās, lai redzētu, kā baikeri sacenšas mucu sacīkstēs.

Staigājot un fotografējot ielu ainas, es uzzināju, ka nevajadzētu fotografēt Hells Angels motociklistus no aizmugures un attēlot viņu krāsas. Tāpat kā visi, ar kuriem es saskāros, viņi visi bija diezgan draudzīgi un teica, ka ir pareizi fotografēt viņus no priekšpuses, bet vestes aizmugure ir aizliegta. Es redzēju arī izkārtnes, kurās teikts, ka daudzi bāri neļāva velosipēdistiem valkāt savas krāsas iekšā, lai novērstu konfrontācijas.

Vēlā pēcpusdienā es izbraucu uz Full Throttle Saloon. Ja esat iekšā pirms 18:00. jums nav jāmaksā seguma maksa. Es biju redzējis tikai visas TruTV seriāla dēkas, kas tika rādīts līdz 2015. gadam, bet es gribēju to visu redzēt klātienē. Pēc bāra nodegšanas 2015. gadā īpašnieks Maikls Balards ar milzīgu uzstādījumu pārbūvēja jaunu vietu aptuveni 10 jūdzes ārpus pilsētas. Es ierados uz Jesse Hammock, dziedātāja un dziesmu autora no Misūri štata uzstāšanos. Viņa blūza rokenrola sajaukums nodrošināja piemērotu skaņu celiņu bāra apmeklētājiem, kuri baudīja ballītes atmosfēru salonā.

Ārā pie bāra tika veikti tetovējumi, un notika motocikla vadu gājiens, kamēr fani gaidīja Trilogy uzstāšanos uz galvenās skatuves ārā. Uz iekšpuses bāra skatuves uz dienvidiem no Ēdenes no Kolumbusas, Ohaio štatā, spēlēja, tāpēc, izejot prom, es apstājos uz dažām dziesmām.

Es pārcēlos uz Dzelzs zirgu atpakaļ pilsētas centrā, lai vakarā redzētu rokmūzikas priekšnesumus. Kad es ierados, SAUL spēlēja uz skatuves pārpildītajā mājā. Es biju ļoti pārsteigts, dzirdot, kā grupas solists iepazīstināja ar viņu dziesmu Brother un apspriež, kā viņš pēdējās pandēmijas laikā bija zaudējis savu brāli ar H1N1. Bija šokējoši redzēt viņus uzstājamies šajā pašreizējā situācijā pēc stāsta dzirdēšanas. Hinders noslēdza vakaru Dzelzs zirgā ar savu hitu priekšnesumu lielajam fanu pulkam, kas pirmo reizi daudzu mēnešu laikā mītiņā vēlējās redzēt dzīvo mūziku.

Skatoties grupas, es runāju ar dažiem koncerta apmeklētājiem, kuri man teica, ka viņi bija gaidījuši, ka Antifa paziņos par savu klātbūtni mītiņā, un, lūk, daži protestētāji, kas sevi identificēja kā Antifa, ieradās Main Street.

Pēc bāru slēgšanas es devos atpakaļ uz Full Throttle, lai kempingā zem zvaigznēm uzņemtu bluegrass sesiju kopā ar Jesse Hammock un Kemp’s Kropdusters. Grupas mandolīnas spēlētājs Sesils Tinnons man pastāstīja stāstu par viņu dziesmas Rain rakstīšanu, kad viņa māte stāstīja, ka viņa raudāja tikai tad, kad lija lietus. Smags beigas manai 24 stundu darba dienai.

1. dienas fotoattēlu galerija:

Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Ehabs Omrans Nick Fratianne Justin Young Ehab Omran Tommy McCullough Ehabs Omrans Džastins Jangs Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Zaks Bedsauls Džo Nikols Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Maiks Rodens Maršals Datons

2. diena — sestdiena, 2020. gada 15. augusts

Es sāku savu otro dienu, ejot pa Main Street, redzot, ka visi velta laiku pēdējā brīža preču un suvenīru iegādei. Sestdienas pēcpusdienā neliela protestētāju grupa ieradās mītiņā, un policija viņus sagaidīja ar spēku, izklīdināja un pūlis izsmēja. Dažādi konservatīvie mediji vēstīja, ka Antifa patiešām ieradusies mītiņā.

Es devos atpakaļ uz Full Throttle, lai noķertu visus Kemp’s Kropdusters un Jesse Hammock komplektus, pirms devos vakarā uz slaveno Buffalo Chip. Es ierados Buffalo Chip ap 20:00. tieši laikā, lai redzētu Miss Buffalo Chip skaistumkonkursu, kurā konkursanti sacentās par iespēju tikt pie kroņa. Klātesošie sastādīja motociklus āra amfiteātra estrādes priekšā, lai redzētu vakara izrādi. Tas radīja zināmu sociālo distancēšanos, jo koncerta apmeklētāji sēdēja uz velosipēdiem un golfa ratiņiem, lai skatītos šovu atklātā laukā.

Grupas Flaunt Girls izpildīja enerģisku setu, kas iepriecināja cilvēkus ar uguni, augstiem trikiem un dejām. Noslēdzot savu komplektu, dāmas mudināja pūli dzīvot savu dzīvi un izklaidēties.

Es devos uz Buffalo Chip vakarā, lai segtuGodājamais Hortons Hīts. Psihobillija veterinārārsti nepievīla, jo viņi piegādāja uzmundrinošu komplektu. RHH uzkāpa uz skatuves agri, tāpēc es varēju arī taisītBone Thug-n-Harmony's virsraksts, kas atrodas pie Dzelzs zirga.

Es biju ļoti saplosīta šovā Bone Thugs-N-Harmony. Hiphopa veterānu grupa rīkoja lielisku šovu, un es esmu mīlējis šo Klīvlendas tērpu jau vairākus gadu desmitus, taču tas bija nedēļas nogales kuplākais pulks bārā, un es kļuvu ārkārtīgi satraukts. Pūlis bija pilnībā iekšā un mīlēja katru minūti, un šķita, ka es esmu vienīgais, kam nebija neērti cieši pieblīvētajā telpā (skatiet attēlu zemāk). Apmeklētāji ļāva man paiet garām un stūma uz priekšu, lai es varētu dabūt fotogrāfijas, un es biju patiesi priecīgs, ka pirmo reizi piecu mēnešu laikā fotografēju koncertu, taču galu galā es paliku tikai dažas minūtes pirms došanās prom. no izrādes.

Atgriežoties uz viesnīcu, es apstājos, lai fotografētu karnevāla braucienus, jo velosipēdisti bija sakrāvās un jau devās uz mājupceļu.

Es aizgāju, cerot, ka šī masveida pulcēšanās Stērģos neizraisīs COVID-19 uzliesmojumu, jo apmeklētāji dodas atpakaļ uz savām mājām visā ASV. Tomēr, rakstot šo kopsavilkumu, Dienviddakotas Veselības departaments otrdien, 18. augustā, nāca klajā ar brīdinājumu, ka cilvēkam, kurš vairākas stundas pavadīja bārā Stērģos galvenajā ielā, ir pozitīvs COVID-19 tests. Kopumā sociālās distancēšanās un sejas aizsardzības trūkums manas vizītes laikā lika man justies diezgan neērti. Būtu jauki izlikties, ka tas viss nenotiek, un turpināt mūsu dzīvi, bet diemžēl šis vīruss ir īsts un nešķiet, ka tas diskriminē. Mums visiem pietrūkst tikšanās ar draugiem un dzīvās mūzikas, un ceru, ka nākotnē atkal viesosies Sturgos un izbaudīšu rallija aktivitātes, nebaidoties no vīrusa.

2. dienas fotoattēlu galerija:

Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Čada baltais Raiens Kemps Sesils Tinnons Džons Henrijs Holtuss Džesija Hammock Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis Džims Hīts Ardžuna RJ Contreras Džimbo Volless Džimbo Voless Džims Hīts Motorallijs Sturgis Layzie Bone Bizzy Bone Wish Bone Layzie Bone Bizzy Bone Motorallijs Sturgis Wish Bone Motorallijs Sturgis Motorallijs Sturgis